top of page

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Wij werken on-demand. Dat houd in dat jou gekozen product pas word geproduceerd zodra het is besteld. In onze productieruimte hebben wij een grote voorraad van de meest gekozen producten in kleur en maat. Van een aantal producten hebben wij niet altijd fysieke voorraad maar bestellen wij dit gelijk zodra jouw bestelling bij ons binnen is. We produceren altijd je bestelling in onze snelste mogelijkheid. Dit kan verschillen tussen 1 werkdag maar soms ook 8 werkdagen. Je ontvangt van ons een mail zodra jouw bestelling gereed is voor verzending. Wil je tussentijds een update? Stuur een chat op onze site of via whatsapp +31 (6) 39488509. We reageren zo snel mogelijk.
  • Welke mails ontvang ik van jullie?
    De mails die je van ons of via ons ontvangt: Mocht je na je bestelling niet direct een mail hebben ontvangen van ons, check dan je spam voordat je contact met ons opneemt. Order bevestiging Je bestelling is bij ons bekend. Wij gaan zo snel mogelijk aan de gang met jouw bestelling. Mochten wij vragen hebben over jouw bestellingen nemen we contact op via de mail of via whatsapp. Je bestelling is verzendklaar Wij hebben je bestelling geproduceerd en word verzendklaar gemaakt. Mocht je nog meer orders hebben staan bij ons dan blijft deze order bij ons tot de overige bestellingen ook gereed zijn. DPD Track & Trace Wij hebben een verzendlabel aangemaakt en je bestelling ingepakt. Via deze track and trace kun je jouw bestelling volgen en eventueel met DPD andere afspraken maken, bijvoorbeeld een afhaalpunt of neerzettoestemming. Je bestelling gaat pas met de chauffeur mee zodra al jouw bestellingen gereed zijn voor verzending. DPD levertijdsvak De bezorger laat jouw weten in welk tijdsvak ze jouw bestelling komen bezorgen. Je ontvangt een mail met een tijdvak van 1 uur.
  • Kunnen jullie me helpen met maatadvies?
    Check onze Product Formaat Informatie. Mocht je er dan niet uitkomen of staat jouw product er niet tussen, stuur ons gerust een chat op de site of bericht via onze whatsapp.
  • I actually want to have something very specific printed, is that possible?
    We produce all kinds of prints on clothing. We do draw a line if the print is hateful and/or offensive. We base ourselves on Dutch norms and values and will therefore not produce anything that discriminates or intimidates.
  • Ik ontvang geen mails van jullie wat moet ik doen?
    Er kunnen meerdere problemen mogelijk waarom je de mails niet ontvangt; De mails zitten in de spam of reclame filters. Wij versturen onze mails vanaf info@project4.nl Je hebt een verkeerd mailadres ingevuld bij je order; Stuur ons even een chat via de site zodra wij met je mee kunnen kijken en helpen.
  • What is the expected delivery time of work clothing.
    In a corporate clothing (workwear) process, we often first look at the circulation. For orders of less than 10 pieces, it may take a week or two. For a larger project we are quickly looking at two to three weeks. We are also dependent on distributors who supply us with the clothing and sometimes also the transfers. But also, at the same time, the distributor that delivers it to our customer.
  • Why are you called Project 4?
    It's not that we only do 4 projects at the same time. The big bosses of Project 4 have 3 other companies. Project 4 was simply the fourth project. Project 4 is depicted with 4 circles and a rectangle. That is literally Morse code for the number 4.
  • Is it possible to make an appointment?
    Oh sure. That is not a problem at all. An appointment with us in the studio is even desirable. We like to show how we work and what we do. Questions about your own label, corporate clothing or items from our shop?
bottom of page